Om mig

Mitt foto
Sweden
Mitt mål är att arbeta inom Försäljning (B2B) och/eller Projektledning. Om detta skulle kunna ske i Italien vore det perfekt. :) I min senaste anställning arbetade jag, i fyra år, som konsultchef vid teknikkonsultföretaget Etteplans kontor i Göteborg. I rollen ingick B2B-försäljning samt personalansvar. Det jag finner utmanande i både ledarpositionen och försäljningsarbetet är mötet med människor. Att förstå och utveckla medarbetarna och förstå kundens behov och, på ett ofta kreativt sätt, matcha dessa behov med vårt erbjudande. Jag är social och positiv och min arbetserfarenhet har gett mig en bred teknisk kompetens och förståelse.

måndag 1 juni 2009

Sol och varmt

Sådana här dagar glömmer man lätt bort att det är jobbsök som borde vara nummer ett. I och försig så blir jag ganska svett under bandaget och gipset, men ändå, värme och sol är ju inte helt fel.

Beax
http://www.linkedin.com/in/berndtaxelsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar