Om mig

Mitt foto
Sweden
Mitt mål är att arbeta inom Försäljning (B2B) och/eller Projektledning. Om detta skulle kunna ske i Italien vore det perfekt. :) I min senaste anställning arbetade jag, i fyra år, som konsultchef vid teknikkonsultföretaget Etteplans kontor i Göteborg. I rollen ingick B2B-försäljning samt personalansvar. Det jag finner utmanande i både ledarpositionen och försäljningsarbetet är mötet med människor. Att förstå och utveckla medarbetarna och förstå kundens behov och, på ett ofta kreativt sätt, matcha dessa behov med vårt erbjudande. Jag är social och positiv och min arbetserfarenhet har gett mig en bred teknisk kompetens och förståelse.

onsdag 10 juni 2009

TRR

Ja, då har jag varit på Trygghetsrådet. Det framkom inte så mycket nytt men jag tycker det är bra att få en repetition av de olika stegen i ett jobbsökande och vilka vägar som står tillbuds. Även att bolla funderingar man har är ju en bra grej.

Det känns som jag är ganska långt fram på "jobbsökarskalan" och det gör ju att startsträckan blir kortare .

Lite hållpunkter:

Om två veckor skall jag skicka in mitt CV och personliga brev för "rättning"

ToDo:
1. Kartlägga mina kontakter
2. Kartlägga vilka företag jag skulle vilja jobba på (för att sedan skicka in intresseanmälan)
3. Uppdatera alla jobbsajter med mina uppgifter.

Var så konkret och exakt som möjligt när jag beskriver vilken typ av tjänst jag vill ha.

/Beax

Do what you love and the money will follow
http://www.linkedin.com/in/berndtaxelsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar